Medlemskab – FAQ

Har du spørgsmål til dit medlemskab kan det være du finder svaret her. Prøv at kig inden du kontakter os.


 

Må jeg ikke køre med på søndagstur når jeg ikke står på listen?

1. Nej …
Når du ikke står på listen er du ikke medlem af DMK og må ikke deltage i klubbens arrangementer
Det gælder alle arrangementer …


 

Jeg mener bestemt at være medlem, men jeg er ikke på listen over aktive medlemmer

1. Du har lige betalt
Listen opdateres hver måned.
Har du betalt indenfor den sidste måned kommer du sikkert med næste gang

2. Du har ikke betalt til tiden.
Vi oplever tit at folk mener at have betalt, men dette så alligevel ikke er tilfældet.
Tjek dit kontoudtog.
Har du betalt så send en mail med dokumentation til medlem@mtb.dk

3. Du har ikke betalt online
Måske er det en fejl hos os idet bankoverførsler skal håndteres manuelt.
Har du overført penge til vores konto (dette gøre kun efter aftale med kasserer@mtb.dk) kan det være din betaling ikke er registreret eller ikke er blevet rettet manuelt i sytemtet.
Send en kopi af dit kontoudtog til medlem@mtb.dk


 

Jeg har ikke modtaget nogen rykkere eller nyhedsbreve pr. email

1. Vi har ikke din rigtige emailadresse.
Du er forpligtet til at sikre at vi har de rigtige oplysninger om dig.
Log ind på mtb.dk og tjek om dine oplysninger er korrekte.
Ret dine oplysninger. er de rigtige fortsæt til pkt. 2

2. De mail vi har sendt er snuppet af dit spamfilter.
Tjek dit spamfilter
Er din mail ikke her, kan du kontakte medlem@mtb.dk


 

Hvordan betaler jeg online?

1. Gå ind på www.mtb.dk
2. Log ind  – læs vejledningen nederst)
3. Under topmenuen vælges forny medlemskab
4. Følg vejledningen


 

Jeg kan ikke betale online

1. Det er længe siden du har betalt og din konto er lukket ned
Send en mail til medlem@mtb.dk og bed om at få din konto genåbnet

2. Jeg jan ikke huske min kode
Besøg mtb.dk og bed om at få din kode sendt
Lykkedes det ikke, kan du bede om at få en midlertidig kode.
Send en mail til medlem@mtb.dk


Jeg har betalt hvad nu?

1. Din medlemskab er gyldigt fra det øjeblik din betaling er gået igennem ePay
Du skal være opmærksom på at dit medlemskab er fortløbende. Det betyder at vis du betaler for sent, løber dit medlemskab fra den dato du skulle have betalt. Med andre ord, betaler du to måneder for sent, skal du betale igen om 10 måneder.


Jeg kender en der kører med men ikke er på listen

1. Det er sikkert bare en forglemmelse
Sig det til vedkommende hvis du kender personen.

2. Jeg ved hvem det er men kender ikke personen
Gør en fra bestyrelsen opmærksom på det.
Send en mail til medlem@mtb.dk så gør vi personen opmærksom på den manglende betaling.


Hvor er mit medlemskort?

1. Vi sender ikke medlemskort ud længere
Det er et stort administrativt arbejde at håndtere medlemskort.
Lige pt. har vi ikke brug for kortene, og sender ingen ud.


Hvad medlemsnummer har jeg?

1. Vi sender ikke medlemsnumre ud længere
I systemet har du et unikt medlemsnummer, men det er ikke offentlig.


Jeg modtager rykkere, men er ikke medlem længere

1. Har du husket at opsige dit medlemskab?
Du er forpligtet til at opsige dit medlemskab pr. mail til medlem@mtb.dk
Har du ikke gjort dette vil du være registreret som medlem i restance og modtage rykkere.


Jeg vil ikke være med mere

1. Send en mail med din udmeldelse til medlem@mtb.dk
Du er forpligtet til at opsige dit medlemskab pr. mail til medlem@mtb.dk
Du må gerne skrive en årsag
Du modtager ikke nogen bekræftelse


Har du en idé til et svar der skal med på listen, så send en mail til medlem@mtb.dk